theresecarlstedt

Ändra sig snabbt!

Publicerad 2012-08-17 12:45:43 i

Fredag!
Ibland blir de inte alls så som man planerat.... Morgonen börja bra med en mysig frukost med min son efter de gjorde vi oss i ordning , plocka undan och så. När de var dags för tandborstningen för Thierri så gick de mindre bra, de svåra är att sätta hårt mot hårt även om man känner sig lite elak och hemsk som mamma men han måste lära sig att man måste borsta tänderna.... De har tagit hela fm snart tre timmar nu har han somnat av utmattning av allt gnäll och skrik han behöver vila hoppas han vaknar upp på en bra sida så denna frdag kan bli bättre, de kanske inte är så stor sak men man blir rätt så frustrerad och ledsen, arg när han inte lyssnar osv.....vi hade tänkt åka in med min moster och mina två kusiner in till malmöfestivalen, gå på lekplatser men blev inget för oss. Får se vad resten av denna dagen har att bjuda på.....
Nu sitter jag på balkongen och läser mig en tidningen och tar de lugnt!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela