theresecarlstedt

Tillbaka!

Publicerad 2012-12-27 20:04:10 i

Jag ber om ursäkt för min frånvaro... Men mycket som hänt på en kort tid både roliga men oxå tråkigheter:(
Hoppas ni haft en mysig jul!
De första är att jag och min älskade har förlovat oss:)) äntligen<3 känns så himla bra han är helt underbar!
Sen mindre kul är att min farfar firat jul på sjukhuset de är hans hjärta som inte är bra men om allt gick bra så skulle ha komma hem idag torsdag efter legat där ett tag...
Sen den andre var att vi fira jul på barn akuten med Thierri:( han hade kräkt på morgonen och hög feber, väldigt okonstlat bar och slö... De vissa sig var för han var förstoppad. Man är så hjälplös i en sådan situation:( han är piggare mellan varven men nu en mycket förkyld kille....

God fortsättning!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela