theresecarlstedt

Kärlek <3

Publicerad 2012-10-03 10:50:48 i

Precis lämnat lilleman på dagis ..... En vila för mig idag innan jobb, vakna upp imorse men huvudvärk ingen höjdare:( hoppas bli bättre.
Ligger i sängen kopplar bort alla måsten för en stund, ska tänka på mig själv för en liten stund!
Jag är så tacksam för min familj och de vänner jag vet finns där för mig. Där e en del vänner som jag konstaterat inte är mina vänner längre. För mig handlar de om att visa att man bryr sig ska inte vara samma som hör av sig alltid. Om man har mkt vilket jag kan förstå för de har jag med ibland men ett sms kan betyda mkt för de.....tar inte lång tid Att slänga iväg ett sms. Så nu vet ni de!!!!
Mitt jobb trivs jag otroligt bra med underbara kollegor och en trivsam arbetsplats här vill jag stanna!!!!

Hoppas alla får en bra Lill lördag:)
Puss och kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela