theresecarlstedt

Njut och ta vara på varandra....

Publicerad 2012-10-14 13:18:18 i

Helg!
I fredags jobba jag8-20 lång dag så man var väldigt trött blev hem till mina föräldrar efter jag slutat för de hade sparat god middag till mig, mina älsklingar var där och åt middag.
Lördagen skulle jag vara ledig egentligen men vad gör man inte.... Jobba 7-17, kändes som dagen aldrig skulle ta slut:( men väl kl 17 så körde jag och hämta upp mina favisar och körde mannen till Malmö där han skulle på herrmiddaf, jag och Thierri körde inom mc i Svedala och handla mat dålig fantasi men snabbt:) sen var se mys för resten av kvällen:) kl 21 sov både Thierri och jag!!!!!!
Idag söndag har bestått av promenad hela familjen, stanna till på Ica inhandla till middagen som ska bestå av hemma lagad pizza och baka lite kanelbullar.....
Jag tvättar, Thierri och mannen vilar middag... Jag ska passa på och läsa lite!

Ha en fortsatt mysig dag och njut av varandra<3
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela