theresecarlstedt

Torsdag!

Publicerad 2012-10-11 18:58:17 i

Torsdag!!
Idag har Thierri och jag haft en mysig dag, kan inget mer än vara glad vakna upp med när sonen säger god morgon mamma och pussar mig<3 kärlek!! Sen att solen skiner på en klar blå himmel, och att Tjierri och jag är lediga. Efter vi ätit frukost gjort oss i ordning, gick vi ut i de fina vädret en runda till Thierri s farfar i butiken, Thierri s mormor hämta upp oss i bilen för färd mot busfabriken( vi lämna av mamma/mormor på hennes jobb så tog vi bilen). Väl på busfabriken var Thierri inte på hugget men vi lekte en stund var skönt för inte mkt folk....efter ca 2 timmar med len och fika så tog vi oss till Jägersro där sötnosen slockna snabbt i vagnen. Jag fick handlat lite då han sov. Två par byxor och en skjorta till mig själv vin och öl......
Vid fyra hämta vi upp mamma på jobb igen sen gick bilen mot Svedala för att laga middagen som bestod av pommes, kall sås och kycklingfilé och en god sallad! Nu är de mys i soffan och förhoppningsvis något att titta på tv n

God kväll vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela