theresecarlstedt

Feb. 14, 2013

Publicerad 2013-02-14 14:31:03 i

Glad alla hjärtans dag till er vänner<3

Idag bestämde vi oss för att ta oss ut en liten runda trots fortfarande förkylda, så en kär vän Lina gjorde oss sällskap ner om byn och jag fynda tre fina grejor på Mia och Nettan s , sen blev den bortom netto..... Thierri cykla han är väldigt duktig att cykla man får halvspringa emellanåt så lite motion :))) väl hemma var de att tag i tvätten och slå in paket till mina älsklingar, nog klara kom Patrik hem från jobb och då lunch tajm och god fika! Nu återstår ännu mer tvätt och Thierri vilar en stund, jag hoppas hinna ta en titt i min nya skvaller tidning som kom med posten igår! ( mannen är och tränar)....

Önskar er alla en underbar torsdag och mycket kärlek!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela