theresecarlstedt

Torsdag och inne mys

Publicerad 2013-01-31 09:31:04 i

Morgonen har börjat..... Sitter och myser i soffan, idag blir de inne mys.
Thierri bestämde sig igår kväll för att inte sova var vaken mellan 10-02 hade ont i sin stakars mage:( så jag bestämde mig för att gå upp med honom när jag masserat magen ett bra tag, efter lång tid så Bajsa han ja de var en lättnad för honom, han somna kort därefter, hans mamma hade hoppats på en liten sovmorgon eftersom vi var uppe mitt i natten men ack nä Thierri bestämde sig för att inte sova längre då kl var 7.15...... Man är väldigt seg idag börjat få ont i halsen inte länge:( så idag blir de inne mys för hela slanten.

Ha en bra torsdag !!!
Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela