theresecarlstedt

Dåligt bloggande:(

Publicerad 2013-06-09 11:14:11 i

De har varit mycket dålig uppdatering på bloggen , denna veckan har de varit något varje kväll har känt att jag inte haft orken att skriva. Onsdags så blev de en spontan grillning hemma hos Jenny och Markus God mat och trevlig sällskap , torsdagen kommen då var de jobb för min del till 14. Patrik och Thierri var på Ystads djurpark med Markus och Jenny m familj och Henke och Annika m familj, Patrik körde därefter och hämta mig i Svedala och sen mot skateholm för grillning, gott sällskap, skratt, lekplats häng, stranden , tiden går fort då man är ledig och allt är perfekt.
Fredagen väl kommen då var de jobb hela dagen Sen blev de grillning hos mina svärföräldrar . Lördag jobb sen grillning hos svärföräldrarna igen !!!! Livet e underbart värme, grillning , underbara människor !

En tråkig uppdatering kanske:)
Har ni haft en skön vecka och helg vänner?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela