theresecarlstedt

Fart fylld dag de gillas

Publicerad 2013-06-19 19:41:29 i Allmänt,

En mycket fart fylld dag de gillar vi!!
Dagen börja att min käre grannen kom in en prat stund och lite klipp i håret , fina du! Sen gav jag och Thierri oss iväg till min farmor och farfar Thierris gammelfarmor/ farfar en fika och mys jätte trevligt! Väl hemma lite lunch lagom till mannen då han kom hem ett snabbt hej och puss och hejdå sen begav jag och Thierri oss iväg igen då hämta vi upp min moster och kusin Tim, bilen styrde oss till mysiga västra hamnen i Malmö en fik och rolig lekplats , dock blev inte vistelsen så stor för regnet kom:; ( får bli en annan dag med picknick och liknande. Vi körde till Jägersro för lite shopping och sen åt vi middag blev Burger king ja idag fick de bli så. Mot Svedala och ösregnet, åska och blixtar de bara kom massor..... En snabbvända blev de ju självklart på Ica ha ha ha!!!!! Badning och nu soffan

Kram vänner och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela