theresecarlstedt

Lördag och Svedala marknad

Publicerad 2013-06-29 22:22:43 i Allmänt,

Hej!!
Lite sovmorgon 7.26 väckte min lilla prins oss sen var de för mannen att skynda sig då han börja jobba 8, den klassiska Svedala marknad. Thierri och jag hade mysfrykost, de bästa med helgen att vi sitter länge tillsammans dock blev de utan mannen. Emma kom hit och gjorde mig sällskap med en kopp kaffe mycket trevligt!
Vi bestämde oss för att göra Svedala marknad och se deras utbud detta året, vi mötte upp Markus, Erik och Ebba . Blev några rundor sen följde Ebba med mig och Thierri och lekte super söta lekte jätte fint! Vi trotsa vädret så vi gick ut och samtidigt så lämna vi av Ebba hemma och jag och Thierri körde mot Falsterbo för att hämta upp en vagn som vi fyndat super nöjd!
Sen har de varit lördags mys för hela slanten! Hoppas ni vänner oxå haft en mysig lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela