theresecarlstedt

God morgon söndag!

Publicerad 2013-05-01 21:21:50 i

Onsdagen har bestått av ledighet tillsammans med min familj,så skönt ännu bättre att de varit underbart väder kan inget annat än att bli glad jag är så lycklig som har fina vänner och underbar familj !!!!! Vi åt en mysig frukost,fixa lite tvätt sen gav vi oss ut lekte hos Thierri s mormor och morfar , där han ska spendera natten ( känns väldigt tomt här hemma utan min lilla prins ) efter de körde Patrik och jag tvätta bilen, köpte blommor till balkongen, sen bjöd svärföräldrarna på kaffe och de tackar man inte nej till!!! Sen var de dags att ladda för dagens träning! Å nu sitter jag i soffan tittar på tv snart dags för sängen en mycket lång och tidigt dag imorgon ........

Hoppas ni hade en bra valborgsmässoafton och första maj, vad gjorde ni för kul? Själv jobba jag och var hemma 19 sen var man slut så en god middag med familjen och mys var vi bjöd på här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela