theresecarlstedt

Hej alla fina människor!

Publicerad 2018-03-27 14:09:05 i Allmänt,

Detta har varit ett långt uppehåll men jag ska börja att skriva lite igen.... om vår vardag, träning, min syn till nyttigare mat...

Har hänt mycket sen jag skrev sist ser jag. Nu har vår familj blivit komplett. Nu har vår lilla prinsessa blivit 3 år ja ni löste rätt 3 år😍. Hon är inte så liten längre utan ok ska göra mycket själv, en mycket stark vilja!

Tisdag idag, idag och sedan i söndags kväll har hela familjen legat sjuka nu håller vi tummarna att de går åt rätt håll. Vakna upp till ännu mer snö nä nu får de vara nog vi vill ha vår, sol och värme. Vill planera lite fina vårblommor.

Många kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela